Rezultatele cautarii dupa : "15 ani"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Cristian Mihalache, Advertising Sales Director la Evenimentul Zilei si Capital, se desparte de  Ringier
Joi, 10 Ianuarie 2008
Cu 15 ani de experienta in vanzari, Cristi Mihalache se desparte de trustul elvetian la sfarsitul acestei luni, urmand ca vanzarile sa fie preluate, interimar, de catre Diana Sarbu, Adjuncta actualului director de...
Inima de tigan (Acasa Tv): rating 12,3 si market share 27,9 pe publicul feminin 15-49 ani, urban
Vineri, 28 Martie 2008

Cu o medie de rating de 12.3 puncte si o cota se piata de 27.9%, ACASA TV a fost miercuri, 26 martie, lider de audienta publicului feminin 15-49 ani, urban, in intervalul orar 20.28-21.58

8,8% market share Prima TV, cu Prigoana, in targetul 15-44 ani, urban
Marti, 27 Noiembrie 2007
Prima TV a avut la prima editie a emisiunii “Meserii Prigonite” o cota de piata de 8,8% si rating de 2,5% in targetul statiei 15-44 ani, persoane din populatia urbana
“Povestirile de noapte (Acasa Tv), lider de audienta in publicul feminin 15-49, urban
Luni, 26 Ianuarie 2009
 Acasa Tv a inregistrat 7,3 puncte de rating si o cota de piata de 19,1%, Joi, 22 ianuarie, in rindul femeilor cu virste cuprinse intre 15 si 49 ani, din mediu urban,
De 5 ani in grupul Realitatea, Adriana Liche se desparte de vanzarile Realitatea TV
Vineri, 27 Aprilie 2012
 De peste 15 ani in vanzari de publicitate, din care 5 in grupul Realitatea, Adriana Liche, manager de vanzari proiecte speciale Realitatea TV se desparte de postul de televiziune.

Fost redactor sef adjunct si 15 ani la Ziarul Financiar, Razvan Voican a plecat dintre noi.
Vineri, 18 Noiembrie 2016
 Fost redactor sef adjunct la Ziarul Financiar pana in anul 2014, publicatie unde a scris timp de 15 ani, Razvan Voican nu mai poate ciocni un pahar la aniversarea de 18 ani a cotidianului de afaceri aparut pe piata in luna noiembrie 1998
1 din 3 femei intre 15-49 ani se uita la Regina (Acasa TV)
Joi, 02 Aprilie 2009

Joi, 26 martie, Acasa TV a inregistrat cu “Regina” cea mai mare audienta de la lansarea telenovelei, cand a inregistrat in segmentul de public feminin, 15-49 ani, un rating de 13.9 puncte si o cota de piata de 30,4%

Daniel Stanciu a demisionat din pozitia de Managing Director al Media Strategy Bucharest
Luni, 28 Ianuarie 2008
Fost Media Director la OFC / DMB&B (ulterior D’Arcy), Director de Vanzari la Global Media si cu 15 ani de experienta in media si publicitate, Daniel Stanciu (foto) a demisionat din pozitia de sef al...
Adrian Sarbu a ocupat cu Pro Tv si Acasa primele doua locuri pe femei 15-49 ani, urban
Vineri, 11 Aprilie 2008
Posturile au avut, in martie, cote de piata de 14,2% - Pro TV si respectiv 13.7%  -ACASA, in rindul femeilor cu virste cuprinse intre 15 si 49 de ani,
PR de incaltaminte si accesorii de 15-20 Mii euro. IL PASSO la RAN Events.
Marti, 08 Aprilie 2014
Retailerul autohton de incaltaminte si accesorii pentru femei si barbati IL PASSO a ales agentia RAN Events sa administreze serviciile integrate de relatii publice pentru reteaua de magazine construita pe parcursul a 15 ani de activitate
Fosta CEO Tempo, Aura Toma numita MD, Lowe & Partners. Oana Cociasu - in board-ul grupului Lowe
Miercuri, 01 Februarie 2012
 Cu 15 ani in publicitate, Aura Toma a mai fost CEO Tempo Advertising (2010-2011),  Client Service Director la Tempo (2007-2010) si manager in departamentul de Client Service la Grey Worldwide Romania (2003 – 2007). A lucrat pentru BCR, Danone, Colgate-Palmolive, LG, URBB, Raiffeisen Bank, Visa International, P&G.

 

PartyTV canta peste 80% muzica romaneasca
Marti, 31 Iulie 2007
Postul de televiziune se anunta cu peste 80% muzica romaneasca, de diferite genuri – dance, pop, hip-hop, rock, adresandu-se tuturor iubitorilor de muzica de calitate, in special celor din segmentul de varsta 15-35 de ani
Ziarul Financiar in campanie de 10 ani
Luni, 15 Septembrie 2008

Dezvoltata integral de echipa Ziarului Financiar, campania de comunicare incepe din 15 septembrie, sub sloganul “ZF. De 10 ani prima pagina in afaceri”

Dupa Rusia, deschide al doilea birou in limba romana. Action Global Communications, la Chisinau!
Vineri, 22 Mai 2015
 Cu 15 ani pe piata din Romania, agentia de la Bucuresti a inregistrat la sfarsitul anului trecut o cifra de afaceri de aproximativ 330.000 de euro.
Management nou la tehnologia Telekom. Alexander Jenbar, Director Executiv Tehnologie & Informatie al Telekom Romania Mobile Communications S.A.
Luni, 23 August 2021
 Cu experienta de 23 de ani, dintre care 15 ani au fost pe pozitii de management in companii renumite de pe piata de telecomunicatii, Alexander Jenbar ii va raporta noului Director General al Telekom Romania Mobile Communications S.A., Dina Tsybulskaya. Alexander Jenbar va raspunde de coordonarea tuturor...
Management nou Romtelecom si Cosmote Romania. Ruxandra Voda a fost numita Director Comunicare.
Marti, 02 Iulie 2013
 De 15 ani in comunicare, schimbarea face parte dintr-o serie nou de numiri in managementul Romtelecom si Cosmote Romania. Astfel, Gunnar Pahnke este Director Executiv Strategie, Transformare si Servicii Wholesale Romania, Bogdan Voicu -Director Executiv Managementul Aprovizionarii Romania, Emmanuel Sordet - Director Executiv Relatii ale Companiei Romania, iar Olaf Lausen - Șef de...
De 15 ani in publicitate, s-a mutat dupa 10 ani in ultima agentie.
Vineri, 17 Iulie 2015
 
Orlando Nicoara si Liviu Dumitrascu au lansat un hub digital de 300-500 Mii de euro pe an
Luni, 02 Februarie 2015
Cu peste 15 ani de expertiza in domeniul digital, fostul director general Mediafax Group, Orlando Nicoara, si Liviu Dumitrascu, unul din fondatorii eJobs si partener InternetCorp, tintesc intre 150-200 persoane pe fiecare hub de afaceri lansat sub numele WeLoveDigital
Branding aniversar de 15-20 Mii EUR. Austral 20 ani sub amprenta Seed Consultants.
Luni, 01 Iulie 2013
 Estimat de surse adplayers din piata la 15-20 Mii EUR, brandingul aniversar Austral 20 ani a aparut sub amprenta Seed Consultants. Oficialii companiei nu...
Razboi intre gigantii publicitatii? 4 luni fara reclame Vodafone la Intact.
Vineri, 06 Iulie 2012
 Din mii de puncte de rating atinse lunar de sectorul Telecom (pe segmentul 15-54 ani), Vodafone are Zero GRP-uri consumate la Intact: Zero in aprilie, zero in mai si zero in iunie. Cu 12 puncte in martie (probabil 2 spoturi) operatorul a ochit intreaga audienta Antena 1, Antena2, Antena 3.

 

1 2 3 4 5 »